❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

تمام تردید‌های من

 

 
 
در دوستت دارم‌های تو
 
 
بی معنا شدند
 
 
هرگز تصور نمی‌کردم
 
 
که روزی اینچنین به دام عشق گرفتار شوم
 
 
و همچون کبوتری دلبریده از دنیا
 
 
در بند چشمانت اسیر شوم
 
 
هر روز که می‌گذرد
 
 
قلب کوچکم بیش از دیروز تو را می‌خواهد
 
 
آری
 
 
اکنون دیگر بدون عشق تو خواهم مرد
 
 
من بیمار عشق توام
 
 
و تنها طبیب من
 
 
دستان هستی بخش توست
 
 
پروانه ی خیالم
 
 
هر لحظه شمع چشمانت می‌جوید
 
 
ولی افسوس
 
 
که تلاشش بی حاصل است
 
 
دنیا را نمی‌خواهم
 
 
آسمان را نمی‌خواهم
 
 
چون تویی دنیای من
 
 
و آسمان همان چشمان توست
 
 
و حتی نفس‌هایت،نفس‌های من است
 
 
و اگر روزی دیگر بر نیایند
 
 
بی شک خواهم مرد
 
 
 
 

با احتيــــــــــــاط بخوانيد

 

 

 

 

متــن ها لغزنده

 

 

 

بسکه سطــــر به سطــــر باريـــــدم و نوشتـــــــــــــم ...

 

 

 

 

دلگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیرم ............

 

 

 

 

از خودم که فقط ادعا دارم ونمیتونم کاری واسه خودم بکنم ...

 

 

 

از اونایی که تو روزای سخت زندگیم تنهام گذاشتن ...

 

 

 

 

از اونایی که بجای اینکه خوبی هامو ببینن،دست روی نقطه ضعفام گذاشتن ...

 

 

 

 

از اونایی که همه سعیشون رو کردن که خرابم کنند  ...

 

 

 

 

اونایی که کل وقتشونو گذاشتن تا بد بودنم رو به دیگران ثابت کنند ...

 

 

 

 

از اونایی که صدامو نشنیدن، گریه هامو ندیدند، درد و دلامو نشنیدند ...

 

 

 

 

از اونایی که منتظر زمین خوردنم بودند تا بخندند ...

 

 

 

 

از اونایی که هر چه داشتم رو کردم ولی ازم سیر شدند ...

 

 

 

 

از اونایی که منو فقط واسه روزای تنهاییشون می خواستند ...

 

 

 

 

از اونایی که هر کاری می کنم نمیتونم باور کنم ...

 

 

دلگیرم از اونایی که ادای رفیق رو در میارن ...



نظرات شما عزیزان:

نارین
ساعت18:52---1 مرداد 1393

سلام بازهواییم کردی نبودنت یک تکه زخم کاری روقلبم گذاشته آخه تواین دنیادوست نداشتم جایی نفس بکشم که تونیستی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ساعت 16:14 توسط بی دوست |